وبلاگ رسمی آثار وحید ضیائی

وبلاگ رسمی آثار وحید ضیائی

این وبلاگ به باز انتشار آثار دکتر وحید ضیائی (شاعر ، نویسنده ، مترجم ، روزنامه نگار ) می پردازد .
وبلاگ رسمی آثار وحید ضیائی

وبلاگ رسمی آثار وحید ضیائی

این وبلاگ به باز انتشار آثار دکتر وحید ضیائی (شاعر ، نویسنده ، مترجم ، روزنامه نگار ) می پردازد .

رمان «پشت چله خانه شیخ صفی» به چاپ دوم رسید

با استقبال بسیار خوب اردبیلی ها؛
رمان «پشت چله خانه شیخ صفی» به چاپ دوم رسید
مدرس کلاس های ادبیات خلاق گفت: رمان «پشت چله خانه شیخ صفی» نوشته ساناز حاج محمدحسینی با مقدمه بنده به دلیل استقبال بسیار خوب اردبیلی ها به چاپ دوم رسید.

«وحید ضیائی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تاکنون بیست و سه اثر از هنرجویان کلاس های ادبیات خلاق منتشر شده که چاپ دوم رمان پرفروش «پشت چله خانه شیخ صفی» نوشته ساناز حاج محمدحسینی با مقدمه بنده، نشان از استقبال خوب اردبیلی ها از این رمان است.

 

مدرس کلاس های ادبیات خلاق با اشاره به اینکه چاپ دوم این رمان روانه بازار کتاب استان شد، تصریح کرد: این اثر وابسته به زبان صمیمی و بازگویی صادقانه روایتی عاشقانه در بستر تاریخی اردبیل قدیم هست و این مسئله موجب استقبال بسیار خوب مخاطبان از این اثر فرهنگی شده است.

 

ضیائی اذعان داشت: که در دهه های اخیر ما با جریان هایی از شعر و نثر روبرو بودیم که به دلیل پیشرو بودن صاحب اثر یا ضعف مؤلف در زبان یا ساختار روایی اثر نتوانستند مخاطبان عام خود را راضی نماییم و آثار در حد خوانندگان محدود خاص خود باقی ماند در حالی که ادبیات و هنر ماندگاری خود را در رابطه با مخاطب خاص و عام توامان دارد .

 

این نویسنده خاطر نشان کرد: چاپ دوم این رمان همزمان با نگارش جلد دوم آن صورت پذیرفته و سال 99 این رمان به انتهای خود خواهد رسید، در کنار این رمان استقبال مخاطبین از کتاب «مجموعه سخنرانی های ضیائی تحت عنوان شرح انگیزشی حافظ» که به کوشش افسانه رحیمی منتشر شده بود نیز از موفقیت های دیگر این مجموعه بوده است.

 

مدرس کلاس های ادبیات خلاق سال پیش رو را سالی پر کتاب برای هنرجویان این مجموعه قلمداد کرد و افزود: پنج مجموعه شعر کتاب اولی از سعید صمدی خوشخو و ثمن افضلی فرد و فاطمه شاهنده، هما حمزه پور و پوران عالم سا، رمان اجتماعی یکی از جوان ترین نویسندگان اردبیلی مریم اسماعیل زاده، رمانی با محوریت آسیب های اجتماعی از علی ینجه دهی نویسنده کتاب « 885 نکته در باب داستان نویسی »، رمان دیگری از نویسنده کتاب «از رودخانه گذشتیم: افسانه رحیمی»، جلد دوم تذکره شاعران اردبیل به کوشش زهره قاسمی، و داستان بلند طنزی از زهرا اکرامی، کتاب مجموعه شعرها و ترجمه های فاطمه حقی و رمان – خاطره ای از مهین تاج جباری طوی و ترجمه کتابی انگیزشی از سویل محرم نژاد را از آثاری دانست که برای نمایشگاه کتاب سال 99 آماده انتشار خواهد بود.

 

ضیائی تاکید کرد: انتشار کتاب «شعر درمانی: شرح انگیزشی صد غزل از حافظ »، «رمانی با محوریت زندگی حافظ» و یک مجموعه شعر تازه از آثاری که بزدوی تحویل ناشر خواهد شد و همچنین کتاب «شعر درمانی» به قلم دکتر محمد علی راستی که با مقدمه بنده نیز در حال انتشار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.